Regulamin
Artykuł 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Regulamin określa podstawowe zasady działania serwisu internetowego Outlet-Polska.pl oraz zasady nabywania towarów i sposoby ich sprzedaży w całej firmie Hurtownia Odziezy IFS
- Z serwisu internetowego mogą korzystać jedynie zarejestrowani użytkownicy. Korzystanie z serwisu outlet-polska.pl możliwe jest za pośrednictwem urządzeń komputerowych, tabletów i teleofnów wyposażonych w przeglądarkę internetową z podłączeniem do sieci internetowej.
Artykuł 2. DEFINICJE
Terminy użyte w Regulaminie oraz na stronach firmowych Outlet Polska oznaczają:
- Serwis internetowy / serweis – prowadzona w języku polskim strona internetowa wraz z wszystkimi elemantami przez firmę Hurtownia Odzieży IFS dostępna pod adresem internetowym www.outlet-polska.pl
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Rejestracja – procedura zakładania Konta w serwisie poprzez wpisanie danych firmowych koniecznych do zawarcia umów sprzedaży.
- Klient – przedsiębiorca zarejestrowany w Rzeczypospolitej Polskiej lub w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej a także poza terenem UE posiadający numer podatkowy NIP/REGON.
- Konto – zapis informatyczny prowadzony dla Klienta przez serwis obejmujący jego dane, informacje o czynnościach podejmowanych w ramach serwisu, w tym historię zakupów oraz inne informacje określone możliwościami serwisu.
- Towar – produkt będący przedmiotem sprzedaży w serwisie internetowym lub oferowany w sprzedaży bezpośredniej przez firmę Hurtownia Odzieży IFS.
- Pakiety rozmiarówkowe – zestawy produktów jednego modelu oferowane w kilku dostępnych rozmiarach.
- Koszyk Zamówień – narzędzie informatyczne umożliwiające Klientom rezerwację wybranych Towarów w trakcie Sesji Zakupowej, poprzez dodawanie lub usuwanie Towarów do koszyka, przeliczanie wartości Towarów zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy.
- Sesja Zakupowa – proces trwający od momentu umieszczenia przez Klienta pierwszego Towaru w Koszyku Zamówień, w czasie którego Klient może złożyć zamówienie (ofertę) zakupu danego Towaru i dokonać płatności za Towary, do chwili zakończenia sesji następującej wraz z wyjściem z serwisu.
- Zakup – złożenie zamówienia (oferty) na dany Towar i potwierdzenie przyjęcia oferty sprzedaży przez serwis internetowy poprzez wykonanie określonych czynności sugerowanych przez serwis.
- Login – forma nazwy Klienta, którą wybiera on sam przy procesie rejestracji.
- Jakość odzieży sprzedawana w miksach, pakietach, paletach może być określana za pomocą kategoryzacji opisanej w punkcie 13. Zamawiając produkt w którego opisie jest określona któraś z poniższych kategorii Klient akceptuje jego zawartość i jakość.
- AAA - Odzież nowa, w I gatunku, jakości producenta, zafoliowana, z kompletem metek, mix rozmiarów.
AAB - odzież nowa, w I gatunku, z kompletem metek, część bez foliowych opakowań, maksymalnie do 2 sztuk na podstawowy pakiet 50szt może posiadać defekt wynikający z transportu lub pakowania (zaciągnięta nitka, urwany guzik, przybrudzenie), mix rozmiarów.
AB30 - odzież nowa, w I i II gatunku, z metkami, zarówno w foliowych opakowaniach jak i bez. Połączenie towaru bez żadnego defektu z towarem z mikrodefektem w ilości do 30% (około 70% to odzież w I gatunku), mix rozmiarów.
AB50 - odzież nowa, w I i II gatunku, z metkami, zarówno w foliowych opakowaniach jak i bez. Połączenie towaru bez żadnego defektu z towarem z mikrodefektem w ilości od 30 do 50%. Mix rozmiarów.
ABB - większość miksu to mikrodefekt, odzież w II gatunku, bez opakowań foliowych, może być również pozbawiona metek papierowych, zwroty posklepowe z dodatkiem odzieży w I gatunku bez żadnych defektów. Mix rozmiarów.
BB - cały mix to drugi gatunek z defektem, zwroty posklepowe, odzież uszkodzona w mniejszym lub nieco większym stopniu, bez opakowań foliowych, może być również bez metek papierowych lub z przerwanymi matkami wewnętrznymi.
SAMPLE - odzież w I gatunku, nowa, bez defektów. Jest to odzież pochodząca z fazy kontraktacji lub projektowania, najczęściej w jednym rozmiarze lub z dużą przewagą jednego rozmiaru. Często również bez sklepowych metek papierowych, a z metkami prosto z fazy produkcji, z uwagami projektantów etc.
Artykuł 3. WARUNKI UCZESTNICTWA
Podstawowym warunkiem możliwości składania zamówień jest prowadzenie przez Klienta działalności gospodarczej. Pamiętaj, że zamawiając w Serwisie - nie jesteś Konsumentem.
- Do korzystania z serwisu mają prawo wyłącznie zarejestrowani w serwisie Klienci serwisu.Rejestracja polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego. Zakupy będą realizowane jedynie dla podmiotów gospodarczych.
- Formularz dostępny jest w serwisie poprzez podanie następujących danych:
2.1 Firma, siedziba i adres przedsiębiorcy oraz numer NIP, REGON i inne dane określone w formularzu rejestracyjnym.
2.2. Adres poczty elektronicznej e-mail, z pomocą którego Klient będzie kontaktował się z serwisem,
2.3 Numer telefonu kontaktowego,
2.4 Hasło dostępu do tworzonego dla Klienta Konta
oraz zaznaczeniu spośród sugerowanych odpowiedzi informacji oddających charakterystykę prowadzonej działalności. - Właściciel serwisu w okresie, w którym Klient zarejestrowany jest w serwisie outlet-polska.pl może zażądać podania dodatkowych danych potrzebnych do utrzymania Konta w serwisie oraz realizacji złożonego przez Klienta zamówienia.
- Klient obowiązany jest do podania aktualnych i prawdziwych danych. Przez wprowadzenie danych do formularza rejestracyjnego Klient oświadcza, iż ujawnione przez niego dane są zgodne z rzeczywistością. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie niepełnych, nieaktualnych lub nieprawdziwych danych.
- Klient poprzez dokonanie rejestracji w serwisie wyraża jednocześnie zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o nowych dostawach, jak również innych aktualnych informacji o działalności spółki Outlet Polska w formie wiadomości e-mail, listownej, telefonicznej, wiadomości sms , stosownie do treści art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych w serwisie. Klient może także żądać poprawienia lub usunięcia podanych danych, jednakże usunięcie danych oznacza brak możliwości dokonywania zakupów w serwisie.
- W wyniku dokonania prawidłowej Rejestracji i weryfikacji danych przez Outlet Polska serwis tworzy dla Klienta Konto przypisane do adresu e-mail oraz hasła zgłoszonego w formularzu rejestracyjnym i aktywuje konto klienta.
- Na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail Klienta zostanie przesłana przez serwis wiadomość wskazującą sposób potwierdzenia Rejestracji. Potwierdzenie kończy proces Rejestracji oraz umożliwia Klientowi korzystanie z serwisu.
- Dostęp do Konta możliwy jest poprzez zalogowanie. Logowanie do Konta następuje poprzez wprowadzenie przez Klienta zgłoszonego adresu e-mail, Loginu oraz hasła na odpowiedniej stronie internetowej serwisu.
- Konto zawiera dane Klienta podane przez niego w formularzu rejestracyjnym oraz później przekazane dane niezbędne do zrealizowania umowy sprzedaży.
- Klient nie może udostępniać innym podmiotom swojego Konta, a także hasła służącego do logowania. Nieuprawniony dostęp do Konta Klienta, spowodowany udostępnieniem przez Klienta danych pozwalających na zalogowanie się w serwisie, obciąża odpowiedzialnością właściciela Konta, czyli Klienta którego konto dotyczy.
- Klient zobowiązany jest zachować w tajemnicy hasło do Konta. Klient ma obowiązek niezwłocznego poinformowania firmy Outlet Polska jeśli dane dostępowe do Konta zostały przejęte przez osoby trzecie.
- Konta są niezbywalne.
- Klient może zwrócić się do serwisu o usunięcie Konta w każdym czasie. Konto zostanie usunięte w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia prośby o jego usunięcie i potwierdzone emailem.
- Serwis usuwa Konto w przypadku naruszenia któregokolwiek z postanowień regulaminu oraz po złożeniu przez Klienta wniosku o usunięcie Konta. Wraz z usunięciem Konta wszelkie dane wprowadzone podczas Rejestracji oraz w czasie korzystania z serwisu zostaną bezpowrotnie usunięte, a korzystanie z serwisu przez Klienta w ramach jego Konta będzie niedostępne. Outlet Polska zastrzega sobie prawo pozostawienia danych i informacji o dokonywanych transakcjach, których przechowywanie jest konieczne dla realizacji obowiązków określonych w przepisach prawa.
- Właściciel Serwisu może również usunąć konto lub je zablokować w przypadku kiedy podane dane budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, lub których autentyczności nie udało się potwierdzić (np. konta osób podających fikcyjne dane firmowe w celu uzyskania dostępu do oferty).
- Właściciel Serwisu może usuwać tzw. "martwe konta" użytkowników. Są to użytkownicy, którzy np. nie dokonali aktywacji konta, nie logowali się w Serwisie w okresie ostatnich trzech lat lub wg innych kryteriów określonych na bieżąco pozwalających przypuszczać, że konto nie jest używane/aktywne.
Artykuł 4. WARUNKI SPRZEDAŻY
- Oferowany w serwisie towar jest fabrycznie nowy i nieuszkodzony (chyba że jest specjalnie oznaczony jako DEFEKT, MIKRODEFEKT lub CUSTOMER RETURN lub jednym z oznaczeń z art. 2 pkt 13 ), ale pochodzi z końcówek kolekcji, zwrotów ze sklepów, nadwyżek produkcyjnych lub magazynowych, itp. (outlet). Towar może nie posiadać oryginalnych opakowań lub metek oraz posiadać wady fizyczne. Na cenę każdego pakietu wliczone jest do 3% (min. 1 szt) rzeczy które mogą posiadać uszkodzenia które nie podlegają wymianie.
- Hurtownia Odzieży IFS zastrzega, że zdjęcia Towarów są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych w nich modeli Towarów. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego Klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą stanowić podstawy reklamacji.
- Zdjęcie Towaru opatrzone ceną nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Przedstawiane w serwisie zdjęcia mają jedynie charakter poglądowy i zazwyczaj dotyczą grupy podobnych towarów, mogących się jednakże nieznacznie różnić od siebie. Dokładne opisy poszczególnych ofert znajdują się przy wystawionych w serwisie produktach
- Towary oferowane w serwisie są oryginalne i legalnego pochodzenia. Znaki towarowe, logo i inne oznaczenia handlowe używane w serwisie służą jedynie celom informacyjnym. Hurtownia Odzieży IFS nie jest przedstawicielem oficjalnym sprzedawanych przez siebie marek.
- Ceny podane w serwisie przy kartach zbiorczych wszystkich produktów są cenami netto. Przy każdym produkcie wystawionym w serwise mogą również znajdować się ceny:
5.1. Cena z metki producenta
5.2. Cena netto produktu (bez VAT)
5.3. Cena brutto produktu (z VAT)
5.4. Export Price (UE) EUR – cena dla klientów spoza Polski, którzy posidają europejski numer VAT lub chcą nabywać towar na export. Jest to cena produktu wyrażona w EUR bez VAT. - Minimalna kwota jednego zamówienia może zostać określona przez serwis w dowolnym czasie i na dowolnym poziomie.
- Po wybraniu Towarów w Koszyku Towarów, a przed dokonaniem płatności, Klient zobowiązany jest do wskazania pełnego i prawidłowego adresu do wysyłki. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko przed przekazaniem Towaru przewoźnikowi w celu dostarczenia go klientowi.
- Dostępną formą płatności jest wyłącznie przedpłata lub pobranie. Pobranie nie jest dostępne dla Klientów zamawiających pierwszy raz.
- Do momentu zapłaty ceny za Towar, Towar pozostaje własnością firmy sprzedawcy czyli Hurtownia Odzieży IFS - dlatego do zamówień przesyłanych za pobraniem nie jest dołączany dowód zakupu. Faktura jest wystawiana dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od firmy kurierskiej o odebraniu i opłaconiu zamówienia - i przesyłana pocztą.
- Opcje i ceny dostawy określone są w cenniku na stronie internetowej serwisu w zakładce Koszty Wysyłki.
- Termin realizacji zamówienia jest określony przy produkatch wystawionych w serwisie i zazwyczaj wynosi do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie Hurtownia Odzieży IFS lub wybrania wysyłki za pobraniem. W przypadku produktów partnerskich, lub indywidualnie określonych zamówień termin ustalany jest indywidualnie.
- Firma Hurtownia Odzieży IFS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane działaniami przewoźnika.
- Rękojmia za wady rzeczy sprzedanej jest wyłączona.
- Hurtownia Odzieży IFS nie udziela gwarancji na zakupiony towar.
- Hurtownia Odzieży IFS nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Wszelkie roszczenia należy kierować do przewoźnika.
- Hurtownia Odzieży IFS nie przyjmuje zwrotów towarów nie sprzedanych.
- Ze względu na specyfikę towaru reklamacje dotyczące niewywiązania się z umowy sprzedaży (niezgodność towaru z opisem) będą rozpatrywane jeżeli zostaną zgłoszone w terminie dwóch dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
- Klienci dokonujący dalszej odsprzedaży towarów, zwłaszcza konsumentom, obowiązani są do prawidłowego oznaczenia towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 kwietnia 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa i znakowania produktów włókienniczych (Dz.U. Nr 81, poz. 743).
- Produkty zakupione z oferty "na sztuki" nie podlegają możliwości wymiany z powodu "nie trafienia z rozmiarem, gust itp".
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur za złożone zamówienia jako niezaszyfrowany załącznik do maila, lub zażądać wysyłki faktur drogą listowną. W przypadku drugiej formy (listownej) Klient musi opłacić sam zamówienie w odpowiedniej wysokości przed otrzymaniem faktury korzystając z podsumowania zamówienia lub opłacić ją dopiero po otrzymaniu listu poleconego. Koszt listu poleconego i obsługi z tym związanej to 10zł. Brak zgody na przesyłanie faktur jako niezaszyfrowane załączniki do maila może skutkować opóźnieniem realizacji zamówienia.
Artykuł 5. DOSTAWA TOWARU
- Dostawa dokonywana jest na adres podany przy rejestracji w serwisie. Oznaczenie innego adresu dostawy jest możliwe, jeżeli Klient prześle drogą elektroniczną nowy adres przed realizacją wysyłki.
- Opcje i ceny dostawy określone są w cenniku na stronie internetowej serwisu. Dla klientów spoza terytorium Polski koszty dostawy wyliczane są indywidualnie.
- Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty należności za towar oraz wysyłkę lub wyborze wysyłki za pobraniem. Czas realizacji jest podany przy każdym produkcie osobno i liczony w dniach roboczych. Nie dotyczy to wysyłki Produktów Partnerskich.
- Hurtownia Odzieży IFS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane działaniami przewoźnika jak i za niemożność odbioru przesyłki przez klienta.
- Hurtownia Odzieży IFS nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Wszelkie roszczenia należy kierować do przewoźnika. Prosimy o sprawdzanie otrzymanej przesyłki przy kurierze.
- Klient przyjmuje do wiadomości że mogą nastąpić opóźnienia w przygotowaniu towaru do wysyłki o dodatkowe 24 godziny od podanych na stronie produktu, co nie może być podstawą do reklamacji lub opóźnienia jeszcze dłuższe w przypadku braku zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną niezaszyfrowaną opisaną w artykule 4 pkt 20.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku nieodebrania wysyłanego zamówienia Hurtownia Odzieży IFS obciąży zamawiającego kosztami przesyłki zrealizowanej do i od klienta wg obowiązującej ceny na przesyłkę.
- Hurtownia Odzieży IFS realizuje wysyłkę za pośrednictwem firm kurierskich, które wykonują przyjęte zlecenia wg. swoich regulaminów i zasad. Zamawiający przyjmuje do wiadomości w.w zasady. Hurtownia Odzieży IFS nie ma wpływu na np. czy kurier będzie się kontaktował z klientem przed dostarczeniem przesyłki czy nie. Każdorazowo Klient może otrzymać numer listu przewozowego i sprawdzać status przesyłki samodzielnie.
- W przypadku kiedy klient zamówił towar za pobraniem i go nie odebrał, zostanie obciążony podwójną obowiązującą stawką za wysyłkę pobraniową. Na taką kwotę zostanie wystawiona nota obciążeniowa (lub faktura VAT) i zostanie przesłana do zamawiającego z terminem wymagalności 7 dni. Hurtownia Odzieży IFS może wybranym klientom wstrzymać możlowość zamawiania za pobraniem i ich zamówienia realizować tylko po przedpłacie.w przypadku braku kontaktu z klientem lub braku płatności za zamówienie po upływie 7 dni.
- Stany magazynowe określone na stronie www są orientacyjne i nie są wiążące dla Hurtownia Odzieży IFS Ze względu na sprzedaż prowadzoną równolegle stacjonarnie ilości sztuk w sklepie mogą się różnić od stanu faktycznego, dlatego ostateczną ilość możliwą do zrealizowania zamówienia podajemy po sprawdzeniu igo fizycznie.
Artykuł 6. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Hurtownia Odzieży IFS zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
- W przypadku zmiany Regulaminu serwis poinformuje o tym Klientów na stronach outlet-polska.pl oraz w drodze korespondencji elektronicznej, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
- Klient ma prawo wystąpienia z serwisu przed wejściem w życie nowego regulaminu. W przeciwnym wypadku Klient nadal pozostaje użytkownikiem serwisu na zasadach określonych w nowym regulaminie.
- Hurtownia Odzieży IFS nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych, logo umieszczonych w serwisie, a także innych praw własności intelektualnej bez wyraźnej zgody wydanej na piśmie przez właściciela serwisu.
- Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a firmą Hurtownia Odzieży IFS. na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą miały przepisy obowiązującego prawa.
- W przypadku nieważności któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Sądem właściwym dla rozpoznawania ewentualnych sporów będzie sąd właściwy dla miasta Kwidzyna.
Artykuł 7
OCHORNA DANYCH OSOBOWYCH i POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Hurtownia Odzieży IFS zlokalizowana na ul. Harcerskiej 6A w Kwidzynie, adres email: kontakt@outlet-polska.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rejestracji konta w serwisie co umożliwia dostęp do oferty firmy, obsługę i realizację złożonych zamówień, oraz informowanie o nowych ofertach firmy Hurtownia Odzieży IFS na podstawie art. 6 ust 1 pkt a/b/c/
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy administratora oraz:
a) organy Krajowej Administracji Skarbowej,
b) bank świadczący na rzecz Administratora usługę prowadzenia rachunku bankowego,
c) podmioty zajmujące się obsługą płatności elektronicznych,
d) podmioty zajmujące się dostawą zamówionych towarów,
e) podmioty zajmujące się obsługą księgową i prawną Administratora,
f) podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi z zakresu IT, w tym zajmujące się obsługą techniczną i serwisowaniem programów komputerowych używanych przez Administratora w procesie realizacji zamówień oraz wysyłki informacji handlowych,
g) podmiot udostępniający platformę transakcyjną online
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w systemie do momentu ich usunięcia na Pani/Pana wniosek, a dane związane z zamówieniami do 7 lat od daty zamówienia.
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- W każdym momencie może Pani/Pan złożyć wniosek do usunięcia danych z serwisu i bycia "zapomnianym" przez administratora. Usunięcie danych zostanie zreazliowane niezwłocznie, maksymalnie do 7 dni od daty zgłoszenia o czym zostnie Pani/Pan poinformowany pocztą elektroniczną potwierdzającą usunięcie. Dane osób które realizowały zamówienia zostaną przeniesione do archiwum z ograniczonym dostępem i będą przechowywane w nim tylko na wypadek kontroli urzędów działających na podstawie innych przepisów prawa (np. przepisów podatkowych).
- ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem umownym uzyskania dostępu do zasobów oferty zawartej na stronie www.outlet-polska.pl
- Pani/Pana dane będą przetwarzane również w formie profilowania - aby dostosować odpowiednią treść lub formę newslettera możemy oprzeć się na kryteriach Pani/Pana zainteresowań określonych w momencie rejestracji konta.
- Strona outlet-polska.pl posiada narzędzia analityczne, pozwalające na śledzenie ruchu gościa w witrynie oraz jego preferecji przebywania na danej stronie (Google Analitycs, Tawk.to, Piksel Facebooka) .
-
Outlet Polska może automatycznie dopasowywać pewne treści do potrzeb klientów oraz osób, które przekazały swoje dane za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub poczty elektronicznej, a także innych podmiotów, które na przetwarzanie danych osobowych wyraziły zgodę, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez nich dane osobowe.
Profilowanie to polega przede wszystkim na automatycznej ocenie, jakimi produktami mogą być zainteresowane te osoby, na podstawie ich dotychczasowych działań podejmowanych w Internecie, w tym w ramach stron internetowych Outlet Polska i przez spółkę obsługiwanych/zarządzanych i na wyświetlaniu profilowanych w ten sposób reklam produktów.
Profilowanie nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec tych osób określonych skutków prawnych lub wpływających na nie w istotny sposób.
- Akceptując niniejsze postanowienia, wyraża Pani/Pan jednocześnie zgodę na swobodną wymianę koresondencji mailowej poza zautomatyzowanym serwisem internetowym i wszelki kontakt pomiędzy pracownikami Hurtownia Odzieży IFS, a Panią/Panem, w tym zachowanie ciągu korespondencji w zewnętrznych programach pocztowych takich jak np. Microsoft Outlook.