FAQ - pytania
Oto lista najczęściej zadawanych pytań.
Zobacz, czy znajdziesz tu odpowiedź!
Czy mogę obejrzeć towar/pakiet przed zakupem? I wybrać taki pakiet, jaki mi osobiście pasuje?
Oczywiście. Wiemy, że duża część hurtowni pokazuje część towaru, a potem sprzedaje pakiety w zamkniętych opakowaniach i nie dopuszcza do oglądania tego co jest wewnątrz. My doskonale wiemy, że wolność wyboru to całkowita norma. Wszystkie pakiety przygotowujemy od lat dzieląc towar najrówniej jak się da, aby każdy mix przedstawiał identyczną wartość, dlatego bez problemu możesz przyjechać i obejrzeć każdy dostępny pakiet sztuka po sztuce.
Jak szybko dostanę swoje zamówienie?
Wszystkie zamówienia realizujemy bez zbędnej zwłoki. Kurier odbiera od nas przesyłki w poniedziałki, środy i czwartki. Jeżeli zamówienie złożysz do południa - są duże szanse, że zamówienie może wyjść jeszcze w tym samym dniu.
Co jeżeli zamówiony pakiet mi się nie spodoba?
Możesz go wymienić na inny towar z naszej oferty. Jeżeli odebrałeś pakiet, obejrzałeś go starannie i zdecydowałeś, że jednak go nie chcesz – masz dwa dni na to, żeby nam to zgłosić i odesłać do nas w stanie identycznym jak go otrzymałeś. Nie możesz wybrać sobie części, lub odesłać z podmienionymi rzeczami. Jeżeli go otrzymamy w takim stanie jak od nas wyszedł do Ciebie – będziesz mógł wydać kwotę jaką zapłaciłeś na inny towar z naszej oferty: inny pakiet, sztuki – jak zechcesz. Więc możesz czuć się bezpiecznie.
Chcę wymienić produkty zamówione na sztuki - mogę?
Produkty na sztuki nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Przypominamy, że jesteśmy hurtownią i fakt, że możesz kupić nawet jedną sztukę, nie oznacza że jesteśmy sklepem detalicznym i nie przyjmujemy argumentów typu "bluzka jest na mnie za mała". :) Każdego, nawet najmniejszego kupującego traktujemy jak kontrahenta-przedsiębiorcę, który za swoje zakupy otrzymuje fakturę VAT. Oczywiście nie dotyczy to produktów źle opisanych, lub innych pomyłek z naszej strony.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Tak. Jeżeli tak wolisz – napisz do nas i ustal co Cię interesuje, ustalimy wszystkie szczegóły, potwierdzimy dostępność, cenę i termin wysyłki.
Czy na miejscu w hurtowni macie więcej towaru niż na stronie www?
Zdecydowanie tak. Nie jesteśmy w stanie dodać wszystkich dostaw – zwłaszcza tych na sztuki – do systemu online. Na miejscu w Kwidzynie mamy 280m2 magazyn, w którym sprzedajemy w pakietach.
Czy mogę zamówić towar za pobraniem?
Tak. Cały towar, który jest dostępny od ręki – możesz zamówić za pobraniem od swojego drugiego zamówienia, czyli zapłacić bezpośrednio kurierowi. Jeżeli to jest Twoje pierwsze zamówienie – musisz je jednak opłacić przed wysyłką. Potem już możesz zamawiać za pobraniem jeżeli tak Ci wygodniej.
Ile mam czasu po złożeniu zamówienia na jego opłacenie lub zlecenie wysyłki za pobraniem?
Na wpłatę czekamy maksymalnie dwa dni, a pobranie wysyłamy w uzgodnionym przez Ciebie terminie Jeśli zamowienie jest złożone do godziny 14:00 paczki wysyłamy tego samego dnia. Oczywiście jeżeli potrzebujesz kilka dni więcej – uzgodnij z nami termin zapłaty, jeżeli będzie to możliwe - poczekamy.
W ofercie macie dużo towaru w ilości na paletach. Czy wszystko zobaczę na miejscu w Kwidzynie?
Nie wszystko. Po kilkunastu latach obecności na rynku, wykorzystaliśmy warunki współpracy jakie posiadamy z naszymi stałymi i sprawdzonymi dostawcami, dlatego większość ofert „na palety” jest dostępne na zamówienie. Czas realizacji od wpłaty pieniędzy do wysyłki towaru od nas to maksymalnie tydzień czasu.
Jeżeli jesteś zainteresowany ilościami powyżej 1000 kg lub minimum dwóch-trzech tysięcy sztuk miesięcznie – umówimy Cię bezpośrednio u naszego partnera, gdzie będziesz mógł zobaczyć miliony sztuk odzieży i wybrać co Cię interesuje.
Chcę założyć hurtownię i interesują mnie tylko większe zakupy na palety – jak wtedy wygląda współpraca? Czy będę musiał płacić VAT?
Po spotkaniu u nas w firmie i przedyskutowaniu celów, umówimy Cię u jednego z naszych dostawców, gdzie już bezpośrednio będziesz mógł obejrzeć naprawdę ogromne ilości stoków i kupować po najlepszych cenach w Europie. Jedną z możliwości jest brak podatku VAT, ponieważ będziesz kupował bezpośrednio od dostawcy zza granicy.
Czy wysyłacie tylko do krajów wymienionych na stronie?
Absolutnie nie, możemy zrealizować wysyłkę do niemal każdego kraju na świecie. Kraje wymienione w cenniku dostaw są tymi, gdzie posiadamy klientów i realizujemy wysyłkę w oparciu o standardowe umowy z przewoźnikami.
Nie mam firmy - czy mogę u Was kupować?
Nie. W systemie może zarejestrować się każdy, ponieważ być może jeszcze nie masz firmy, ale ją wkrótce założysz.
Jednakże aby sfinalizować zakup - musimy wystawić fakturę, dlatego jeżeli nie masz firmy - nie będziemy mogli ostatecznie wysłać Ci zamówionego produktu.
Jeżeli chcesz zapytać o coś innego - skontaktuj się z nami w dowolnej formie: mailowo, telefonicznie, poprzez whatsap.
Zobacz, czy znajdziesz tu odpowiedź!
Czy mogę obejrzeć towar/pakiet przed zakupem? I wybrać taki pakiet, jaki mi osobiście pasuje?
Oczywiście. Wiemy, że duża część hurtowni pokazuje część towaru, a potem sprzedaje pakiety w zamkniętych opakowaniach i nie dopuszcza do oglądania tego co jest wewnątrz. My doskonale wiemy, że wolność wyboru to całkowita norma. Wszystkie pakiety przygotowujemy od lat dzieląc towar najrówniej jak się da, aby każdy mix przedstawiał identyczną wartość, dlatego bez problemu możesz przyjechać i obejrzeć każdy dostępny pakiet sztuka po sztuce.
Jak szybko dostanę swoje zamówienie?
Wszystkie zamówienia realizujemy bez zbędnej zwłoki. Kurier odbiera od nas przesyłki w poniedziałki, środy i czwartki. Jeżeli zamówienie złożysz do południa - są duże szanse, że zamówienie może wyjść jeszcze w tym samym dniu.
Co jeżeli zamówiony pakiet mi się nie spodoba?
Możesz go wymienić na inny towar z naszej oferty. Jeżeli odebrałeś pakiet, obejrzałeś go starannie i zdecydowałeś, że jednak go nie chcesz – masz dwa dni na to, żeby nam to zgłosić i odesłać do nas w stanie identycznym jak go otrzymałeś. Nie możesz wybrać sobie części, lub odesłać z podmienionymi rzeczami. Jeżeli go otrzymamy w takim stanie jak od nas wyszedł do Ciebie – będziesz mógł wydać kwotę jaką zapłaciłeś na inny towar z naszej oferty: inny pakiet, sztuki – jak zechcesz. Więc możesz czuć się bezpiecznie.
Chcę wymienić produkty zamówione na sztuki - mogę?
Produkty na sztuki nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Przypominamy, że jesteśmy hurtownią i fakt, że możesz kupić nawet jedną sztukę, nie oznacza że jesteśmy sklepem detalicznym i nie przyjmujemy argumentów typu "bluzka jest na mnie za mała". :) Każdego, nawet najmniejszego kupującego traktujemy jak kontrahenta-przedsiębiorcę, który za swoje zakupy otrzymuje fakturę VAT. Oczywiście nie dotyczy to produktów źle opisanych, lub innych pomyłek z naszej strony.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Tak. Jeżeli tak wolisz – napisz do nas i ustal co Cię interesuje, ustalimy wszystkie szczegóły, potwierdzimy dostępność, cenę i termin wysyłki.
Czy na miejscu w hurtowni macie więcej towaru niż na stronie www?
Zdecydowanie tak. Nie jesteśmy w stanie dodać wszystkich dostaw – zwłaszcza tych na sztuki – do systemu online. Na miejscu w Kwidzynie mamy 280m2 magazyn, w którym sprzedajemy w pakietach.
Czy mogę zamówić towar za pobraniem?
Tak. Cały towar, który jest dostępny od ręki – możesz zamówić za pobraniem od swojego drugiego zamówienia, czyli zapłacić bezpośrednio kurierowi. Jeżeli to jest Twoje pierwsze zamówienie – musisz je jednak opłacić przed wysyłką. Potem już możesz zamawiać za pobraniem jeżeli tak Ci wygodniej.
Ile mam czasu po złożeniu zamówienia na jego opłacenie lub zlecenie wysyłki za pobraniem?
Na wpłatę czekamy maksymalnie dwa dni, a pobranie wysyłamy w uzgodnionym przez Ciebie terminie Jeśli zamowienie jest złożone do godziny 14:00 paczki wysyłamy tego samego dnia. Oczywiście jeżeli potrzebujesz kilka dni więcej – uzgodnij z nami termin zapłaty, jeżeli będzie to możliwe - poczekamy.
W ofercie macie dużo towaru w ilości na paletach. Czy wszystko zobaczę na miejscu w Kwidzynie?
Nie wszystko. Po kilkunastu latach obecności na rynku, wykorzystaliśmy warunki współpracy jakie posiadamy z naszymi stałymi i sprawdzonymi dostawcami, dlatego większość ofert „na palety” jest dostępne na zamówienie. Czas realizacji od wpłaty pieniędzy do wysyłki towaru od nas to maksymalnie tydzień czasu.
Jeżeli jesteś zainteresowany ilościami powyżej 1000 kg lub minimum dwóch-trzech tysięcy sztuk miesięcznie – umówimy Cię bezpośrednio u naszego partnera, gdzie będziesz mógł zobaczyć miliony sztuk odzieży i wybrać co Cię interesuje.
Chcę założyć hurtownię i interesują mnie tylko większe zakupy na palety – jak wtedy wygląda współpraca? Czy będę musiał płacić VAT?
Po spotkaniu u nas w firmie i przedyskutowaniu celów, umówimy Cię u jednego z naszych dostawców, gdzie już bezpośrednio będziesz mógł obejrzeć naprawdę ogromne ilości stoków i kupować po najlepszych cenach w Europie. Jedną z możliwości jest brak podatku VAT, ponieważ będziesz kupował bezpośrednio od dostawcy zza granicy.
Czy wysyłacie tylko do krajów wymienionych na stronie?
Absolutnie nie, możemy zrealizować wysyłkę do niemal każdego kraju na świecie. Kraje wymienione w cenniku dostaw są tymi, gdzie posiadamy klientów i realizujemy wysyłkę w oparciu o standardowe umowy z przewoźnikami.
Nie mam firmy - czy mogę u Was kupować?
Nie. W systemie może zarejestrować się każdy, ponieważ być może jeszcze nie masz firmy, ale ją wkrótce założysz.
Jednakże aby sfinalizować zakup - musimy wystawić fakturę, dlatego jeżeli nie masz firmy - nie będziemy mogli ostatecznie wysłać Ci zamówionego produktu.
Jeżeli chcesz zapytać o coś innego - skontaktuj się z nami w dowolnej formie: mailowo, telefonicznie, poprzez whatsap.